Evde Fizik Tedavi

Belli bir yaşın üzerinde olan ya da hareket zorluğu yaşayan hastalar için en iyi çözüm evde fizik tedavi çözümüdür. Amaç yaşam alanları kullanılarak iyileşmelerini sağlamaktır. Bu tedavi şekli oldukça olumlu sonuçlar vermektedir. Gerek avrupada gerekse ülkemizde birçok hasta bu yöntemle iyileşmekte.

Evde Fizik Tedavi

Alanında uzman doktorlar ve tecrübeli fizyoterapistlerle ev ortamında gerçekleşen bu seanslar ile fizik tedavi hizmeti eve taşınabilmektedir. Bu tedavinin tek bir amacı vardır. Hastanın bir an önce eski yaşam kalitesine en kısa sürede tekrar dönebilmesidir. Ev ortamında uzman fizyoterapistler ile gerçekleştirilen uygulamalar çok olumlu sonuçlar vermekte. Aynı zamanda ev ortamında tedavi gören hastalarda erken iyileşme belirtisine sıklıkla rastlanmaktadır. Amaç da bir an önce hastanın aktivitelerine tekrar kavuşabilmesidir. Evde fizik tedavi uygulaması ile iyileşme süreci kısalabilmektedir. Buna da neden hastanın tüm olumsuz olarak hissedeceği herşeyin ortadan kalkmış olmasıdır. Günümüzde birçok kişi bu uygulamayı tercih etmekte ve kısa sürede sağlığına geri kavuşmaktadır.

Evde Fizik Tedavi Uygulamaları

Öncelikle ev ortamında yapılan fizik tedavi uygulamasından dolayı hasta hastaneye gitmemektedir. Yolculuk, kalabalık ve birçok şeyden uzak kalarak ev ortamında huzurlu bir şekilde fizik tedavi görmek hastaya birçok yönden olumlu dönüş olmaktadır. Birçok zahmete katlanmadan ve hiçbir zorluk yaşamadan hasta evinde tedavi edilmektedir. Belirlenen program sonrasında da sağlığına kavuşmaktadır. Evde fizik tedavi gören hastalar belirlenen zamandan önce sağlığına kavuşmaktadır.bunun da nedeni zaman kaybetmemiş olması ve iyileşmede gerçekleştireceği hareketlere evde yapmak için daha çok zaman bulmasıdır.

Hangi Hastalar Evde Fizik Tedaviden Yararlanabilir?

Evde uygulanan fizik tedavilerden yaralanabilecek hastalar için verilen tedavi hizmetleri şunlardır; Omurilik rahatsızlığı olanlar, felçli hastalar, nörolojik hastalıklar (parkinson, MS gibi), yürüme güçlüğü çeken hastalar( kalça ve diz protezi kullanan veya kalça kırığı olan hastalar), boyun ve bel tutulması, bel ağrısı, sırt ağrısı ve bel fıtığı olan hastalar için evde fizik tedavi uygulaması yapılmaktadır. Sağlıklı Tedavide kullanılmakta olan bilimsel ve çağdaş yöntemler sayesinde evde gerçekleştirilen bu tedavi ile birçok hasta eski yaşam kalitesini geri dönmekte ve sağlıklı yaşamına geri dönmektedir.