Klinik "Medikal" Masaj

Son yıllarda önemi giderek daha iyi anlaşılmaya başlayan Medikal masajın kullanım alanları oldukça geniştir.

Medikal masaj, ağrıları gidermek, dolaşımı arttırmak, hareket kabiliyetini arttırmaki psikolojik rahatlama sağlamak bunların hepsiyle beraber yaşam kalitesini artırmak amacıyla yapılabilmektedir.

Medikal masaj, vücudumuzu kontrol eden sempatik ve parasempatik sinir sistmeleri arasında dengeyi saplayarak vücudun alert halde olması dediğimiz sürekli gergin ve tetikte olma halini ortadan kaldırır.

Bunun dışında mekanik etkisi ile kan dolaşımını artırır, kas-tendon-bağ doku gibi yumuşak doku içerisindeki ve çevresindeki yapışıklıkları azaltır, bu dokuların içindeki sıvı"kan ve hücre sıvısı" hareketliliğini artırır.

Cildin dolaşımının yanında esnekliğini de arttırır. Bu sayede ciltteki kırışıklıkları, çatlamaları önlemiş olur.

Klasik Masaj'dan Farkı Nedir?

Klinik Masaj'da, deri-derialtı dokusu, kaslar, iç organlar, metabolizma, dolaşım, lenf sistemlerinin, mekanik ve sinirsel yolla, tedavi amaçlı uyarılır.

Bunun için farklı teknikler ve gerektiğinde farklı materyaller kullanılabilmektedir.

İhtiyaç Mı Keyif Mi?

Klinik Masaj keyif verme, relaksasyon ve iyilik hali sağlamaktadır ancak bunların da ötesinde tıbbi bir ihtiyaçtır.

Klinik Masaj, tedaviye destek ve oluşabilecek problemlerden koruyucu bir tıbbi tedavi olarak görülmelidir.

Hasta veya yorgun bir organın eski haline dönmesi için, organizmanın üzerinde oluşturulan mekanik enerjinin derinlerde fizyolojik etkiler oluşturması esasına dayanan bir tedavi şekli olduğu unutulmamalıdır.

Klinik Masaj’ın giderilmesinde fayda sağladığı rahatsızlıklardan bazıları:

• Fibormiyalji
  • Felçler
  • Eklem hastalıkları
  • Romatizmalar hastalıkların bazıları
  • Bel & Boyun Ağrıları
  • Sırt Ağrıları
  • Siyatik Ağrısı
  • Selülit'de
  • Tetik Noktalar & Kulunçlar
  • Kas spazmları & Spastisitesi & Kramplar
  • Burkulmalar
  • Tendon dejenerasyonları
  • Uykusuzluk
  • Uzun süreli yatak istirahati
  • Kabızlık
  • Kırık rehabilitasyonunda
  • Yanık rehabilitasyonunda
  • Amputasyonlarda
  • Bası & Yatak Yaralarında
  • Skar Dokularında "Yara izleri ve adezyonlarında"
  • Facial Paralizi'de "Yüz felcinde"
  • Sportif aktivite öncesi ısınma, motivasyon ve performans artışı için
  • Sportif aktivite sonrası laktik asitin vücuttan uzaklaştırılarak yorgunluğun giderilmesi, esnekliğin korunması, spazmlara ve kramplara engel olmak için

Detaylı bilgi için bize ulaşabilirsiniz.